Tour de Kaukasus

In herfst van het jaar 6 zal ik diep in het woud dat Europa heet, één van haar ongekende pareltjes ontdekken. Op zijn hoogste toppen liggen Georgië, Azerbadjin en Armenië. Of zijn we nu al in Azië? Leve de duduk, haar abrikozen en véééél meer. Op naar het Oosten, de bergen in!!!

Sunday, October 22, 2006

Tbilisi forever!!!

Gamardjobat.
Deze reis ligt nu stil achtermij,toch eerder mooie vlammende velden levend in mijn hoofd. Biensur je reviens pour rencontrer vous tous, mes amis!
Toch ik heb een dubbel gevoel, alsof ik dit land niet kan verlaten.
Al die lieve mensen hier die ik zomaar achterlaat, van Besic op mijn eerste Georgische avond in het duistere Vale tot hier bij Fanny de la douce France dans le plus douce Tbilisi en alles daartussenin. Maar ik moet nu gaan...
Vandaag neem ik de trein,richting Batumi bij de zwarte zee. Le dernier étappe suis la cote, c'est tout plat la bas,dans une droite ligne direction au Champs Elysee de Trabzon-aeroport. Het landen zal pieken. Mais Je gagne le maillot, ne pas le jaune, mais une avec toutes les couleurs de Caucase. Je mag hem hebben, zomaar om de Kaukasische warmte te voelen op een grijze herfstige regendag in ons landje. J'èspere...
Nahwamdis
Een Georgische "tot morgen" groet
Love from Georgia, for the Georgiens et les Belges!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home