Tour de Kaukasus

In herfst van het jaar 6 zal ik diep in het woud dat Europa heet, één van haar ongekende pareltjes ontdekken. Op zijn hoogste toppen liggen Georgië, Azerbadjin en Armenië. Of zijn we nu al in Azië? Leve de duduk, haar abrikozen en véééél meer. Op naar het Oosten, de bergen in!!!

Friday, November 03, 2006

interview op Radio 1!!!


Gisteren had ik de eer naar de studio's te mogen gaan in Reyerslaan.
En natuurlijk klonken we ginder ook op de Georgiërs, Sakartivelo Gamardjos!
Het interview zal uitgezonden worden tijdens het programma "Brood en Spelen op zaterdag 11 november tussen 9 en 11 uur. Luisteren geblazen!!!
In de week daarop volgend zal het ook te beluisteren zijn via internet op www.radio1.be

2 Comments:

At 2:03 PM, Blogger liza said...

dag Koen

Heb net je programma gemist op radio 1. Ben wel geïnteresseerd in je reis. Zelf heb ik bijna twee jaar in Georgië gewoond.

Ik hoop je reportage 1 van de volgende dagen te horen op het internet.

 
At 1:18 PM, Blogger marlies said...

hallo,

mijn vader wist mij zaterdag tegen de middag te melden dat hij iets voor mij had opgenomen. Totale ontroering bij mijn middagontbijt.

Van 3 augustus tot 4 september trok ik met 2 vrienden met de rugzak door georgie, armenie en azerbeidjan.Ik noem het nu al de reis van mijn leven.

Ik herken jou indrukken en er zijn wel wat plaatsen waar wij ook zijn geweest. fantastisch!

 

Post a Comment

<< Home