Tour de Kaukasus

In herfst van het jaar 6 zal ik diep in het woud dat Europa heet, één van haar ongekende pareltjes ontdekken. Op zijn hoogste toppen liggen Georgië, Azerbadjin en Armenië. Of zijn we nu al in Azië? Leve de duduk, haar abrikozen en véééél meer. Op naar het Oosten, de bergen in!!!

Tuesday, November 28, 2006

Radio 1 2 3 ...

Morgen kan je mij nog eens horen op de radio, deze keer op radio 2 tijdens het programma Koffers en co. Deze keer klinkten we niet op de Georgiërs. Niet dat ik niet zou willen, maar de chacha is bijna op...
We zullen zeker nog eens moeten terug gaan, ik droom ervan ergens in april terug tegaan naar mijn geliefd Georgië!
Dus woensdag 29 november luisteren tussen 8 en 10 uur in de ochtend of je kan het ook herbeluisteren via de site van radio 2. Weldra open ik ook een nieuw blog. http://koenmistdekaukasus.blogspot.com met recent werk over mijn reis en zijn landschappen.
Naxwamdis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home